آ

  • آسیب شناسی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی (MBCT) و کاربرد آن در درمان افسردگی [دوره 3، شماره 26، 1401]

  • آموزش چگونه مربیگری می تواند تاثیر مثبتی در محیط های آموزشی بگذارد؟ [دوره 3، شماره 31، 1401]

  • آموزش مربی بررسی نقش تجربه مربیگری و آموزش مربی بر آموزش مهارت‌های درک شده زندگی مربیان [دوره 3، شماره 31، 1401]

  • آنالیز رگرسیون افزایش رضایتمندی مشتری با استفاده از راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 3، شماره 36، 1401]

ا

  • ابتکار استارت آپ ها بهبود عملکرد مالی استارتآپ ها از طریق پیاده سازی هوش تجاری [دوره 3، شماره 33، 1401]

  • احساس بی کفایتی اختلال بیش فعالی [دوره 3، شماره 32، 1401]

  • اختلال اضطرابی اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 3، شماره 32، 1401]

  • اختلال خواندن مروری بر اختلال های خواندن و نوشتن در کودکان [دوره 3، شماره 28، 1401]

  • اختلال نقص توجه بررسی اختلال بیش فعالی و نقص توجه [دوره 3، شماره 28، 1401]

  • اختلال نوشتن مروری بر اختلال های خواندن و نوشتن در کودکان [دوره 3، شماره 28، 1401]

  • ارائه محتوا در بستر اینترنت یا فراشبکه (OTT) ایجاد وفاداری به برند و ارزش ویژه برند از طریق پدیده OTT [دوره 3، شماره 34، 1401]

  • ارتباطات بازاریابی ورزشی نقش مسابقات و رویدادهای ورزشی به عنوان استراتژی مشارکت در مسئولیت‌های اجتماعی (CSR) در سازمان ها [دوره 3، شماره 32، 1401]

  • ارزش برند بازاریابی اینستاگرامی و تاثیر آن بر ارزش ویژه برند [دوره 3، شماره 35، 1401]

  • ارزش ویژه برند ایجاد وفاداری به برند و ارزش ویژه برند از طریق پدیده OTT [دوره 3، شماره 34، 1401]

  • ارزش ویژه برند مشتریمحور بازاریابی اینستاگرامی و تاثیر آن بر ارزش ویژه برند [دوره 3، شماره 35، 1401]

  • ارزیابی کسب و کار تاثیر رسانه های اجتماعی به عنوان ابزار بازاریابی بر ارزیابی کسب و کار [دوره 3، شماره 36، 1401]

  • استارتاپ ناب مزایا، معایب مشارکت مشتری در استارتاپ ها برای خروج از چارچوبی که باید تسهیل شود [دوره 3، شماره 25، 1401]

  • استاندارد ضد رانت بررسی اثرات سیستم رانتی و فساد اقتصادی بر ترافیک و آلودگی هوا از دیدگاه ان ال پی و کوچینگ [دوره 3، شماره 36، 1401]

  • استراتژی اقیانوس آبی رشد اقتصادی با استفاده از استراتژی اقیانوس آبی [دوره 3، شماره 35، 1401]

  • استراتژی شرکت‌ها نقش مسابقات و رویدادهای ورزشی به عنوان استراتژی مشارکت در مسئولیت‌های اجتماعی (CSR) در سازمان ها [دوره 3، شماره 32، 1401]

  • استرس مربی گری حرفه ای و حفظ زندگی خانوادگی [دوره 3، شماره 31، 1401]

  • اضطراب اجتماعی اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 3، شماره 32، 1401]

  • افزایش مشارکت کارمندان آنالیز مدیریت و رهبری استراتژیک به منظور تحول سازمانی و افزایش مشارکت کارمندان [دوره 3، شماره 30، 1401]

  • افسردگی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی (MBCT) و کاربرد آن در درمان افسردگی [دوره 3، شماره 26، 1401]

  • اقتصاد نفتی گازی رانتی بررسی اثرات سیستم رانتی و فساد اقتصادی بر ترافیک و آلودگی هوا از دیدگاه ان ال پی و کوچینگ [دوره 3، شماره 36، 1401]

  • اقتصادهای نوظهور استراتژی های مدیریت ریسک سازمان های بین المللی در اقتصادهای نوظهور [دوره 3، شماره 25، 1401]

  • ان ال پی بررسی ارتباط بین میزان سطح خود شکوفایی افراد در هرم عصبی –منطقی دیلتز با مبداء احساس های وجودی انسان (Core)و کاربرد آن در کوچینگ [دوره 3، شماره 32، 1401]

  • اندازه کشور ریسک سرمایه گذاری مستقیم خارجی و رقابت های مالیاتی [دوره 3، شماره 34، 1401]

  • اندازه هیئت مدیره ترکیب هیئت مدیره ، ساختار مالکیت و عملکرد شرکت [دوره 3، شماره 31، 1401]

ب

  • بازار سهام تاثیر جنگ روسیه و اوکراین بر نوسانات بازارهای مالی دنیا [دوره 3، شماره 30، 1401]

  • بازارهای مالی تاثیر جنگ روسیه و اوکراین بر نوسانات بازارهای مالی دنیا [دوره 3، شماره 30، 1401]

  • بازاریابی راهکارهای افزایش کارآمدی و اثربخشی بازار برای خانمها [دوره 3، شماره 26، 1401]

  • بازاریابی NFT بازاریابی NFT : چگونگی استفاده از توکن های غیرقابل معاوضه در کمپین های تبلیغاتی [دوره 3، شماره 36، 1401]

  • بازاریابی اینستاگرامی بازاریابی اینستاگرامی و تاثیر آن بر ارزش ویژه برند [دوره 3، شماره 35، 1401]

  • بازاریابی برای خانم ها چرا روش های بازاریابی برای خانمها، کارآمد نیست؟! [دوره 3، شماره 26، 1401]

  • بازاریابی خدمات چرا روش های بازاریابی برای خانمها، کارآمد نیست؟! [دوره 3، شماره 26، 1401]

  • بازاریابی رابطه ای استراتژی ایجاد پلتفرم در برندها [دوره 3، شماره 33، 1401]

  • بازده دارایی ها ترکیب هیئت مدیره ، ساختار مالکیت و عملکرد شرکت [دوره 3، شماره 31، 1401]

  • بازگشت سرمایه ROI تاثیر رسانه های اجتماعی به عنوان ابزار بازاریابی بر ارزیابی کسب و کار [دوره 3، شماره 36، 1401]

  • بازی های المپیک مربی گری حرفه ای و حفظ زندگی خانوادگی [دوره 3، شماره 31، 1401]

  • بانکداری اقتصاد سیاسی در بانکداری رابطه ای [دوره 3، شماره 28، 1401]

  • بانکداری رابطه ای اقتصاد سیاسی در بانکداری رابطه ای [دوره 3، شماره 28، 1401]

  • بحران مالی اقتصاد سیاسی در بانکداری رابطه ای [دوره 3، شماره 28، 1401]

  • برند های محصول استراتژی ایجاد پلتفرم در برندها [دوره 3، شماره 33، 1401]

  • بلاک چین بازاریابی NFT : چگونگی استفاده از توکن های غیرقابل معاوضه در کمپین های تبلیغاتی [دوره 3، شماره 36، 1401]

  • بلوغ عاطفی اثر بخشی خانواده درمانی کوتاه مدت ستیر بر ناگویی هیجانی و بلوغ عاطفی در زوجین متقاضی طلاق [دوره 3، شماره 34، 1401]

  • بهزیستی روانشناختی مربیگری در مقیاس مناسب: بررسی اثربخشی مربیگری هوش مصنوعی [دوره 3، شماره 31، 1401]

  • بهینه سازی و بهره وری بررسی اثرات سیستم رانتی و فساد اقتصادی بر ترافیک و آلودگی هوا از دیدگاه ان ال پی و کوچینگ [دوره 3، شماره 36، 1401]

  • بیش فعالی بررسی اختلال بیش فعالی و نقص توجه [دوره 3، شماره 28، 1401]

  • بیش فعالی بررسی اختلال بیش فعالی /نقض توجه [دوره 3، شماره 28، 1401]

  • بیش فعالی اختلال بیش فعالی [دوره 3، شماره 32، 1401]

پ

  • پدر فرزند فلج مغزی واکاوی درک تجربه های زیسته پدرانِ فرزندان مبتلا به فلج مغزی: مطالعه ای پدیدارشناسانه بر تجربه ها و احساسات پدران این کودکان [دوره 3، شماره 28، 1401]

  • پدیدارشناسی والدین فلج مغزی واکاوی درک تجربه های زیسته پدرانِ فرزندان مبتلا به فلج مغزی: مطالعه ای پدیدارشناسانه بر تجربه ها و احساسات پدران این کودکان [دوره 3، شماره 28، 1401]

  • پلتفرم های دیجیتال استراتژی ایجاد پلتفرم در برندها [دوره 3، شماره 33، 1401]

  • پویایی سازمانی تأثیر فرهنگ و رفتار سازمانی بر اثربخشی سازمان ها [دوره 3، شماره 27، 1401]

ت

  • تاثیر رسانه اجتماعی تاثیر رسانه های اجتماعی به عنوان ابزار بازاریابی بر ارزیابی کسب و کار [دوره 3، شماره 36، 1401]

  • تامین منابع اثر رویکرد و بینش موسس بر روی رشد مداوم در شرکت های کوچک و متوسط [دوره 3، شماره 29، 1401]

  • تحول دیجیتال استراتژی ایجاد پلتفرم در برندها [دوره 3، شماره 33، 1401]

  • تحول سازمانی آنالیز مدیریت و رهبری استراتژیک به منظور تحول سازمانی و افزایش مشارکت کارمندان [دوره 3، شماره 30، 1401]

  • ترافیک و آلودگی هوا بررسی اثرات سیستم رانتی و فساد اقتصادی بر ترافیک و آلودگی هوا از دیدگاه ان ال پی و کوچینگ [دوره 3، شماره 36، 1401]

  • تصمیمات راهبردی بازاریابی چرا روش های بازاریابی برای خانمها، کارآمد نیست؟! [دوره 3، شماره 26، 1401]

  • تعادل کار و زندگی مربی گری حرفه ای و حفظ زندگی خانوادگی [دوره 3، شماره 31، 1401]

  • تمرکز مالکیت ترکیب هیئت مدیره ، ساختار مالکیت و عملکرد شرکت [دوره 3، شماره 31، 1401]

  • توسعه پایدار بررسی اثرات سیستم رانتی و فساد اقتصادی بر ترافیک و آلودگی هوا از دیدگاه ان ال پی و کوچینگ [دوره 3، شماره 36، 1401]

  • توسعه مشتری مزایا، معایب مشارکت مشتری در استارتاپ ها برای خروج از چارچوبی که باید تسهیل شود [دوره 3، شماره 25، 1401]

  • توکن های غیرقابل معاوضه NFT بازاریابی NFT : چگونگی استفاده از توکن های غیرقابل معاوضه در کمپین های تبلیغاتی [دوره 3، شماره 36، 1401]

ج

  • جلسات شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی (MBCT) و کاربرد آن در درمان افسردگی [دوره 3، شماره 26، 1401]

  • جنگ روسیه و اوکراین تاثیر جنگ روسیه و اوکراین بر نوسانات بازارهای مالی دنیا [دوره 3، شماره 30، 1401]

ح

  • حاکمیت کارآمد نقش عملکرد سازمانی با استفاده از فرآیندهای مدیریت ریسک [دوره 3، شماره 30، 1401]

  • حرفه ای گری مربی گری حرفه ای و حفظ زندگی خانوادگی [دوره 3، شماره 31، 1401]

خ

  • خانواده درمانی اثر بخشی خانواده درمانی کوتاه مدت ستیر بر ناگویی هیجانی و بلوغ عاطفی در زوجین متقاضی طلاق [دوره 3، شماره 34، 1401]

  • خودشکوفایی بررسی ارتباط بین میزان سطح خود شکوفایی افراد در هرم عصبی –منطقی دیلتز با مبداء احساس های وجودی انسان (Core)و کاربرد آن در کوچینگ [دوره 3، شماره 32، 1401]

د

  • دانش‌آموزان چگونه مربیگری می تواند تاثیر مثبتی در محیط های آموزشی بگذارد؟ [دوره 3، شماره 31، 1401]

  • درمان بیش فعالی بررسی اختلال بیش فعالی و نقص توجه [دوره 3، شماره 28، 1401]

  • درمان بیش فعالی بررسی اختلال بیش فعالی /نقض توجه [دوره 3، شماره 28، 1401]

  • دستیابی به هدف مربیگری در مقیاس مناسب: بررسی اثربخشی مربیگری هوش مصنوعی [دوره 3، شماره 31، 1401]

  • دیجیتالیزیشن ارائه یک مدل کسب و کار دیجیتال در صنعت گردشگری [دوره 3، شماره 27، 1401]

ذ

  • ذهن آگاهی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی (MBCT) و کاربرد آن در درمان افسردگی [دوره 3، شماره 26، 1401]

  • ذهن اگاهی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن اگاهی(MBCT) [دوره 3، شماره 29، 1401]

ر

  • رشد رشد اقتصادی با استفاده از استراتژی اقیانوس آبی [دوره 3، شماره 35، 1401]

  • رشد اقتصادی مکانیسم تاثیر شبکه جهانی اینترنت بر رشد اقتصادی کارآفرینی [دوره 3، شماره 25، 1401]

  • رشد اقتصادی بررسی تاثیر کارآفرینی در تحولات اقتصادی کشور [دوره 3، شماره 33، 1401]

  • رشد مربی بررسی نقش تجربه مربیگری و آموزش مربی بر آموزش مهارت‌های درک شده زندگی مربیان [دوره 3، شماره 31، 1401]

  • رضایت شغلی مدیریت اثربخش منابع انسانی در هتل های لوکس [دوره 3، شماره 27، 1401]

  • رضایتمندی مشتری افزایش رضایتمندی مشتری با استفاده از راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 3، شماره 36، 1401]

  • رفتارهای ناگهانی اختلال بیش فعالی [دوره 3، شماره 32، 1401]

  • رقابت مالیاتی ریسک سرمایه گذاری مستقیم خارجی و رقابت های مالیاتی [دوره 3، شماره 34، 1401]

  • روابط سیاسی بررسی مزایای مدیریت درآمد با استفاده از روابط سیاسی و اعمال یارانه دولتی [دوره 3، شماره 29، 1401]

  • ریسک کشور ریسک سرمایه گذاری مستقیم خارجی و رقابت های مالیاتی [دوره 3، شماره 34، 1401]

ز

  • زنجیره مهارت‌های زندگی بررسی نقش تجربه مربیگری و آموزش مربی بر آموزش مهارت‌های درک شده زندگی مربیان [دوره 3، شماره 31، 1401]

  • زوجین متقاضی طلاق اثر بخشی خانواده درمانی کوتاه مدت ستیر بر ناگویی هیجانی و بلوغ عاطفی در زوجین متقاضی طلاق [دوره 3، شماره 34، 1401]

س

  • ساختار سازمانی تأثیر فرهنگ و رفتار سازمانی بر اثربخشی سازمان ها [دوره 3، شماره 27، 1401]

  • سازگاری روانشناختی مقایسه فشار مراقبتی، سازگاری روانشناختی و کیفیت زندگی در مادران کودکان دارای فلج مغزی و مادران کودکان عادی [دوره 3، شماره 28، 1401]

  • سازمان های چند ملیتی (MNEها) استراتژی های مدیریت ریسک سازمان های بین المللی در اقتصادهای نوظهور [دوره 3، شماره 25، 1401]

  • سرمایه گذاری مستقیم خارجی ریسک سرمایه گذاری مستقیم خارجی و رقابت های مالیاتی [دوره 3، شماره 34، 1401]

  • سیاست اقتصاد سیاسی در بانکداری رابطه ای [دوره 3، شماره 28، 1401]

  • سیاستگذاری اقتصادی رشد اقتصادی با استفاده از استراتژی اقیانوس آبی [دوره 3، شماره 35، 1401]

  • سیاست های اقتصادی بررسی تاثیر کارآفرینی در تحولات اقتصادی کشور [دوره 3، شماره 33، 1401]

  • سیستم پشتیبانی تصمیم اثر رویکرد و بینش موسس بر روی رشد مداوم در شرکت های کوچک و متوسط [دوره 3، شماره 29، 1401]

ش

  • شناخت درمانی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن اگاهی(MBCT) [دوره 3، شماره 29، 1401]

ص

  • صریح بررسی نقش تجربه مربیگری و آموزش مربی بر آموزش مهارت‌های درک شده زندگی مربیان [دوره 3، شماره 31، 1401]

  • صنعت گردشگری ارائه یک مدل کسب و کار دیجیتال در صنعت گردشگری [دوره 3، شماره 27، 1401]

ع

  • عدم قطعیت اثر رویکرد و بینش موسس بر روی رشد مداوم در شرکت های کوچک و متوسط [دوره 3، شماره 29، 1401]

  • عشق به برند بازاریابی اینستاگرامی و تاثیر آن بر ارزش ویژه برند [دوره 3، شماره 35، 1401]

  • علائم بیش فعالی در کودکان بررسی اختلال بیش فعالی و نقص توجه [دوره 3، شماره 28، 1401]

  • علائم بیش فعالی در کودکان بررسی اختلال بیش فعالی /نقض توجه [دوره 3، شماره 28، 1401]

  • عملکرد سازمانی نقش عملکرد سازمانی با استفاده از فرآیندهای مدیریت ریسک [دوره 3، شماره 30، 1401]

  • عملکرد مالی بهبود عملکرد مالی استارتآپ ها از طریق پیاده سازی هوش تجاری [دوره 3، شماره 33، 1401]

ف

  • فرهنگ سازمانی تأثیر فرهنگ و رفتار سازمانی بر اثربخشی سازمان ها [دوره 3، شماره 27، 1401]

  • فساد رانتی بررسی اثرات سیستم رانتی و فساد اقتصادی بر ترافیک و آلودگی هوا از دیدگاه ان ال پی و کوچینگ [دوره 3، شماره 36، 1401]

  • فشار مراقبتی مقایسه فشار مراقبتی، سازگاری روانشناختی و کیفیت زندگی در مادران کودکان دارای فلج مغزی و مادران کودکان عادی [دوره 3، شماره 28، 1401]

  • فلج مغزی مقایسه فشار مراقبتی، سازگاری روانشناختی و کیفیت زندگی در مادران کودکان دارای فلج مغزی و مادران کودکان عادی [دوره 3، شماره 28، 1401]

  • فلج مغزی واکاوی درک تجربه های زیسته پدرانِ فرزندان مبتلا به فلج مغزی: مطالعه ای پدیدارشناسانه بر تجربه ها و احساسات پدران این کودکان [دوره 3، شماره 28، 1401]

  • فناوری اطلاعات (IT) مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با استفاده از فناوری اطلاعات [دوره 3، شماره 35، 1401]

ق

  • قیمت گذاری بازاری بررسی مزایای مدیریت درآمد با استفاده از روابط سیاسی و اعمال یارانه دولتی [دوره 3، شماره 29، 1401]

ک

  • کارآفرینی مکانیسم تاثیر شبکه جهانی اینترنت بر رشد اقتصادی کارآفرینی [دوره 3، شماره 25، 1401]

  • کارآفرینی بررسی تاثیر کارآفرینی در تحولات اقتصادی کشور [دوره 3، شماره 33، 1401]

  • کارآمدی راهکارهای افزایش کارآمدی و اثربخشی بازار برای خانمها [دوره 3، شماره 26، 1401]

  • کاهش ریسک استراتژی های مدیریت ریسک سازمان های بین المللی در اقتصادهای نوظهور [دوره 3، شماره 25، 1401]

  • کسب و کار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با استفاده از فناوری اطلاعات [دوره 3، شماره 35، 1401]

  • کمپین بازاریابی بازاریابی NFT : چگونگی استفاده از توکن های غیرقابل معاوضه در کمپین های تبلیغاتی [دوره 3، شماره 36، 1401]

  • کمی بررسی نقش تجربه مربیگری و آموزش مربی بر آموزش مهارت‌های درک شده زندگی مربیان [دوره 3، شماره 31، 1401]

  • کوچینگ بررسی ارتباط بین میزان سطح خود شکوفایی افراد در هرم عصبی –منطقی دیلتز با مبداء احساس های وجودی انسان (Core)و کاربرد آن در کوچینگ [دوره 3، شماره 32، 1401]

  • کودکان مروری بر اختلال های خواندن و نوشتن در کودکان [دوره 3، شماره 28، 1401]

  • کودکان اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 3، شماره 32، 1401]

  • کیفیت تحول آفرین توسعه و اعتبارسنجی کیفیت تحول آفرین در دانشگاه ها موسسات آموزش عالی [دوره 3، شماره 27، 1401]

  • کیفیت زندگی مقایسه فشار مراقبتی، سازگاری روانشناختی و کیفیت زندگی در مادران کودکان دارای فلج مغزی و مادران کودکان عادی [دوره 3، شماره 28، 1401]

م

  • مبداء احساس های وجودی انسان بررسی ارتباط بین میزان سطح خود شکوفایی افراد در هرم عصبی –منطقی دیلتز با مبداء احساس های وجودی انسان (Core)و کاربرد آن در کوچینگ [دوره 3، شماره 32، 1401]

  • متغیرهای متناظر افزایش رضایتمندی مشتری با استفاده از راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 3، شماره 36، 1401]

  • مداخله سیاسی اقتصاد سیاسی در بانکداری رابطه ای [دوره 3، شماره 28، 1401]

  • مدارس کسب و کار توسعه و اعتبارسنجی کیفیت تحول آفرین در دانشگاه ها موسسات آموزش عالی [دوره 3، شماره 27، 1401]

  • مدل کسب و کار دیجیتال ارائه یک مدل کسب و کار دیجیتال در صنعت گردشگری [دوره 3، شماره 27، 1401]

  • مدیران مستقل ترکیب هیئت مدیره ، ساختار مالکیت و عملکرد شرکت [دوره 3، شماره 31، 1401]

  • مدیریت ارتباط با مشتری افزایش رضایتمندی مشتری با استفاده از راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 3، شماره 36، 1401]

  • مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با استفاده از فناوری اطلاعات [دوره 3، شماره 35، 1401]

  • مدیریت استراتژیک آنالیز مدیریت و رهبری استراتژیک به منظور تحول سازمانی و افزایش مشارکت کارمندان [دوره 3، شماره 30، 1401]

  • مدیریت برند ایجاد وفاداری به برند و ارزش ویژه برند از طریق پدیده OTT [دوره 3، شماره 34، 1401]

  • مدیریت درآمد بررسی مزایای مدیریت درآمد با استفاده از روابط سیاسی و اعمال یارانه دولتی [دوره 3، شماره 29، 1401]

  • مدیریت ریسک سازمانی نقش عملکرد سازمانی با استفاده از فرآیندهای مدیریت ریسک [دوره 3، شماره 30، 1401]

  • مدیریت منابع انسانی مدیریت اثربخش منابع انسانی در هتل های لوکس [دوره 3، شماره 27، 1401]

  • مدیریت موجودی اثر رویکرد و بینش موسس بر روی رشد مداوم در شرکت های کوچک و متوسط [دوره 3، شماره 29، 1401]

  • مربی چت بات مربیگری در مقیاس مناسب: بررسی اثربخشی مربیگری هوش مصنوعی [دوره 3، شماره 31، 1401]

  • مربیگری چگونه مربیگری می تواند تاثیر مثبتی در محیط های آموزشی بگذارد؟ [دوره 3، شماره 31، 1401]

  • مربیگری AI مربیگری در مقیاس مناسب: بررسی اثربخشی مربیگری هوش مصنوعی [دوره 3، شماره 31، 1401]

  • مربیگری هوش مصنوعی مربیگری در مقیاس مناسب: بررسی اثربخشی مربیگری هوش مصنوعی [دوره 3، شماره 31، 1401]

  • مشارکت در مسئولیت‌های اجتماعی نقش مسابقات و رویدادهای ورزشی به عنوان استراتژی مشارکت در مسئولیت‌های اجتماعی (CSR) در سازمان ها [دوره 3، شماره 32، 1401]

  • مشارکت مشتری مزایا، معایب مشارکت مشتری در استارتاپ ها برای خروج از چارچوبی که باید تسهیل شود [دوره 3، شماره 25، 1401]

  • مشتری مداری راهکارهای افزایش کارآمدی و اثربخشی بازار برای خانمها [دوره 3، شماره 26، 1401]

  • معلمان چگونه مربیگری می تواند تاثیر مثبتی در محیط های آموزشی بگذارد؟ [دوره 3، شماره 31، 1401]

  • منابع مالی مکانیسم تاثیر شبکه جهانی اینترنت بر رشد اقتصادی کارآفرینی [دوره 3، شماره 25، 1401]

  • مهارتهای روانشناسی عصبی کلامی و مربیگری بررسی اثرات سیستم رانتی و فساد اقتصادی بر ترافیک و آلودگی هوا از دیدگاه ان ال پی و کوچینگ [دوره 3، شماره 36، 1401]

  • موسسات آموزش عالی توسعه و اعتبارسنجی کیفیت تحول آفرین در دانشگاه ها موسسات آموزش عالی [دوره 3، شماره 27، 1401]

  • میزبانی ویدئویی با پرداخت حق اشتراک (SVOD) ایجاد وفاداری به برند و ارزش ویژه برند از طریق پدیده OTT [دوره 3، شماره 34، 1401]

ن

  • ناگویی هیجانی اثر بخشی خانواده درمانی کوتاه مدت ستیر بر ناگویی هیجانی و بلوغ عاطفی در زوجین متقاضی طلاق [دوره 3، شماره 34، 1401]

  • نوآوری رشد اقتصادی با استفاده از استراتژی اقیانوس آبی [دوره 3، شماره 35، 1401]

و

  • ورزش بررسی نقش تجربه مربیگری و آموزش مربی بر آموزش مهارت‌های درک شده زندگی مربیان [دوره 3، شماره 31، 1401]

  • ورزش حرفه ای مربی گری حرفه ای و حفظ زندگی خانوادگی [دوره 3، شماره 31، 1401]

ه

  • هتل لوکس مدیریت اثربخش منابع انسانی در هتل های لوکس [دوره 3، شماره 27، 1401]

  • هرم دیلتز بررسی ارتباط بین میزان سطح خود شکوفایی افراد در هرم عصبی –منطقی دیلتز با مبداء احساس های وجودی انسان (Core)و کاربرد آن در کوچینگ [دوره 3، شماره 32، 1401]

  • همگرایی جنسیتی راهکارهای افزایش کارآمدی و اثربخشی بازار برای خانمها [دوره 3، شماره 26، 1401]

  • هوش تجاری بهبود عملکرد مالی استارتآپ ها از طریق پیاده سازی هوش تجاری [دوره 3، شماره 33، 1401]

  • هوش هیجانی تأثیر فرهنگ و رفتار سازمانی بر اثربخشی سازمان ها [دوره 3، شماره 27، 1401]

ی

  • یادگیری شبکه بهبود عملکرد مالی استارتآپ ها از طریق پیاده سازی هوش تجاری [دوره 3، شماره 33، 1401]

  • یارانه دولتی بررسی مزایای مدیریت درآمد با استفاده از روابط سیاسی و اعمال یارانه دولتی [دوره 3، شماره 29، 1401]