آ
-
آسیب شناسی
شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی (MBCT) و کاربرد آن در درمان افسردگی [دوره 3، شماره 26، 1401]
-
آموزش
چگونه مربیگری می تواند تاثیر مثبتی در محیط های آموزشی بگذارد؟ [دوره 3، شماره 31، 1401]
-
آموزش مربی
بررسی نقش تجربه مربیگری و آموزش مربی بر آموزش مهارتهای درک شده زندگی مربیان [دوره 3، شماره 31، 1401]
-
آنالیز رگرسیون
افزایش رضایتمندی مشتری با استفاده از راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 3، شماره 36، 1401]
ا
-
ابتکار استارت آپ ها
بهبود عملکرد مالی استارتآپ ها از طریق پیاده سازی هوش تجاری [دوره 3، شماره 33، 1401]
-
احساس بی کفایتی
اختلال بیش فعالی [دوره 3، شماره 32، 1401]
-
اختلال اضطرابی
اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 3، شماره 32، 1401]
-
اختلال خواندن
مروری بر اختلال های خواندن و نوشتن در کودکان [دوره 3، شماره 28، 1401]
-
اختلال نقص توجه
بررسی اختلال بیش فعالی و نقص توجه [دوره 3، شماره 28، 1401]
-
اختلال نوشتن
مروری بر اختلال های خواندن و نوشتن در کودکان [دوره 3، شماره 28، 1401]
-
ارائه محتوا در بستر اینترنت یا فراشبکه (OTT)
ایجاد وفاداری به برند و ارزش ویژه برند از طریق پدیده OTT [دوره 3، شماره 34، 1401]
-
ارتباطات بازاریابی ورزشی
نقش مسابقات و رویدادهای ورزشی به عنوان استراتژی مشارکت در مسئولیتهای اجتماعی (CSR) در سازمان ها [دوره 3، شماره 32، 1401]
-
ارزش برند
بازاریابی اینستاگرامی و تاثیر آن بر ارزش ویژه برند [دوره 3، شماره 35، 1401]
-
ارزش ویژه برند
ایجاد وفاداری به برند و ارزش ویژه برند از طریق پدیده OTT [دوره 3، شماره 34، 1401]
-
ارزش ویژه برند مشتریمحور
بازاریابی اینستاگرامی و تاثیر آن بر ارزش ویژه برند [دوره 3، شماره 35، 1401]
-
ارزیابی کسب و کار
تاثیر رسانه های اجتماعی به عنوان ابزار بازاریابی بر ارزیابی کسب و کار [دوره 3، شماره 36، 1401]
-
استارتاپ ناب
مزایا، معایب مشارکت مشتری در استارتاپ ها برای خروج از چارچوبی که باید تسهیل شود [دوره 3، شماره 25، 1401]
-
استاندارد ضد رانت
بررسی اثرات سیستم رانتی و فساد اقتصادی بر ترافیک و آلودگی هوا از دیدگاه ان ال پی و کوچینگ [دوره 3، شماره 36، 1401]
-
استراتژی اقیانوس آبی
رشد اقتصادی با استفاده از استراتژی اقیانوس آبی [دوره 3، شماره 35، 1401]
-
استراتژی شرکتها
نقش مسابقات و رویدادهای ورزشی به عنوان استراتژی مشارکت در مسئولیتهای اجتماعی (CSR) در سازمان ها [دوره 3، شماره 32، 1401]
-
استرس
مربی گری حرفه ای و حفظ زندگی خانوادگی [دوره 3، شماره 31، 1401]
-
اضطراب اجتماعی
اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 3، شماره 32، 1401]
-
افزایش مشارکت کارمندان
آنالیز مدیریت و رهبری استراتژیک به منظور تحول سازمانی و افزایش مشارکت کارمندان [دوره 3، شماره 30، 1401]
-
افسردگی
شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی (MBCT) و کاربرد آن در درمان افسردگی [دوره 3، شماره 26، 1401]
-
اقتصاد نفتی گازی رانتی
بررسی اثرات سیستم رانتی و فساد اقتصادی بر ترافیک و آلودگی هوا از دیدگاه ان ال پی و کوچینگ [دوره 3، شماره 36، 1401]
-
اقتصادهای نوظهور
استراتژی های مدیریت ریسک سازمان های بین المللی در اقتصادهای نوظهور [دوره 3، شماره 25، 1401]
-
ان ال پی
بررسی ارتباط بین میزان سطح خود شکوفایی افراد در هرم عصبی –منطقی دیلتز با مبداء احساس های وجودی انسان (Core)و کاربرد آن در کوچینگ [دوره 3، شماره 32، 1401]
-
اندازه کشور
ریسک سرمایه گذاری مستقیم خارجی و رقابت های مالیاتی [دوره 3، شماره 34، 1401]
-
اندازه هیئت مدیره
ترکیب هیئت مدیره ، ساختار مالکیت و عملکرد شرکت [دوره 3، شماره 31، 1401]
ب
-
بازار سهام
تاثیر جنگ روسیه و اوکراین بر نوسانات بازارهای مالی دنیا [دوره 3، شماره 30، 1401]
-
بازارهای مالی
تاثیر جنگ روسیه و اوکراین بر نوسانات بازارهای مالی دنیا [دوره 3، شماره 30، 1401]
-
بازاریابی
راهکارهای افزایش کارآمدی و اثربخشی بازار برای خانمها [دوره 3، شماره 26، 1401]
-
بازاریابی NFT
بازاریابی NFT : چگونگی استفاده از توکن های غیرقابل معاوضه در کمپین های تبلیغاتی [دوره 3، شماره 36، 1401]
-
بازاریابی اینستاگرامی
بازاریابی اینستاگرامی و تاثیر آن بر ارزش ویژه برند [دوره 3، شماره 35، 1401]
-
بازاریابی برای خانم ها
چرا روش های بازاریابی برای خانمها، کارآمد نیست؟! [دوره 3، شماره 26، 1401]
-
بازاریابی خدمات
چرا روش های بازاریابی برای خانمها، کارآمد نیست؟! [دوره 3، شماره 26، 1401]
-
بازاریابی رابطه ای
استراتژی ایجاد پلتفرم در برندها [دوره 3، شماره 33، 1401]
-
بازده دارایی ها
ترکیب هیئت مدیره ، ساختار مالکیت و عملکرد شرکت [دوره 3، شماره 31، 1401]
-
بازگشت سرمایه ROI
تاثیر رسانه های اجتماعی به عنوان ابزار بازاریابی بر ارزیابی کسب و کار [دوره 3، شماره 36، 1401]
-
بازی های المپیک
مربی گری حرفه ای و حفظ زندگی خانوادگی [دوره 3، شماره 31، 1401]
-
بانکداری
اقتصاد سیاسی در بانکداری رابطه ای [دوره 3، شماره 28، 1401]
-
بانکداری رابطه ای
اقتصاد سیاسی در بانکداری رابطه ای [دوره 3، شماره 28، 1401]
-
بحران مالی
اقتصاد سیاسی در بانکداری رابطه ای [دوره 3، شماره 28، 1401]
-
برند های محصول
استراتژی ایجاد پلتفرم در برندها [دوره 3، شماره 33، 1401]
-
بلاک چین
بازاریابی NFT : چگونگی استفاده از توکن های غیرقابل معاوضه در کمپین های تبلیغاتی [دوره 3، شماره 36، 1401]
-
بلوغ عاطفی
اثر بخشی خانواده درمانی کوتاه مدت ستیر بر ناگویی هیجانی و بلوغ عاطفی در زوجین متقاضی طلاق [دوره 3، شماره 34، 1401]
-
بهزیستی روانشناختی
مربیگری در مقیاس مناسب: بررسی اثربخشی مربیگری هوش مصنوعی [دوره 3، شماره 31، 1401]
-
بهینه سازی و بهره وری
بررسی اثرات سیستم رانتی و فساد اقتصادی بر ترافیک و آلودگی هوا از دیدگاه ان ال پی و کوچینگ [دوره 3، شماره 36، 1401]
-
بیش فعالی
بررسی اختلال بیش فعالی و نقص توجه [دوره 3، شماره 28، 1401]
-
بیش فعالی
بررسی اختلال بیش فعالی /نقض توجه [دوره 3، شماره 28، 1401]
-
بیش فعالی
اختلال بیش فعالی [دوره 3، شماره 32، 1401]
پ
-
پدر فرزند فلج مغزی
واکاوی درک تجربه های زیسته پدرانِ فرزندان مبتلا به فلج مغزی: مطالعه ای پدیدارشناسانه بر تجربه ها و احساسات پدران این کودکان [دوره 3، شماره 28، 1401]
-
پدیدارشناسی والدین فلج مغزی
واکاوی درک تجربه های زیسته پدرانِ فرزندان مبتلا به فلج مغزی: مطالعه ای پدیدارشناسانه بر تجربه ها و احساسات پدران این کودکان [دوره 3، شماره 28، 1401]
-
پلتفرم های دیجیتال
استراتژی ایجاد پلتفرم در برندها [دوره 3، شماره 33، 1401]
-
پویایی سازمانی
تأثیر فرهنگ و رفتار سازمانی بر اثربخشی سازمان ها [دوره 3، شماره 27، 1401]
ت
-
تاثیر رسانه اجتماعی
تاثیر رسانه های اجتماعی به عنوان ابزار بازاریابی بر ارزیابی کسب و کار [دوره 3، شماره 36، 1401]
-
تامین منابع
اثر رویکرد و بینش موسس بر روی رشد مداوم در شرکت های کوچک و متوسط [دوره 3، شماره 29، 1401]
-
تحول دیجیتال
استراتژی ایجاد پلتفرم در برندها [دوره 3، شماره 33، 1401]
-
تحول سازمانی
آنالیز مدیریت و رهبری استراتژیک به منظور تحول سازمانی و افزایش مشارکت کارمندان [دوره 3، شماره 30، 1401]
-
ترافیک و آلودگی هوا
بررسی اثرات سیستم رانتی و فساد اقتصادی بر ترافیک و آلودگی هوا از دیدگاه ان ال پی و کوچینگ [دوره 3، شماره 36، 1401]
-
تصمیمات راهبردی بازاریابی
چرا روش های بازاریابی برای خانمها، کارآمد نیست؟! [دوره 3، شماره 26، 1401]
-
تعادل کار و زندگی
مربی گری حرفه ای و حفظ زندگی خانوادگی [دوره 3، شماره 31، 1401]
-
تمرکز مالکیت
ترکیب هیئت مدیره ، ساختار مالکیت و عملکرد شرکت [دوره 3، شماره 31، 1401]
-
توسعه پایدار
بررسی اثرات سیستم رانتی و فساد اقتصادی بر ترافیک و آلودگی هوا از دیدگاه ان ال پی و کوچینگ [دوره 3، شماره 36، 1401]
-
توسعه مشتری
مزایا، معایب مشارکت مشتری در استارتاپ ها برای خروج از چارچوبی که باید تسهیل شود [دوره 3، شماره 25، 1401]
-
توکن های غیرقابل معاوضه NFT
بازاریابی NFT : چگونگی استفاده از توکن های غیرقابل معاوضه در کمپین های تبلیغاتی [دوره 3، شماره 36، 1401]
ج
-
جلسات
شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی (MBCT) و کاربرد آن در درمان افسردگی [دوره 3، شماره 26، 1401]
-
جنگ روسیه و اوکراین
تاثیر جنگ روسیه و اوکراین بر نوسانات بازارهای مالی دنیا [دوره 3، شماره 30، 1401]
ح
-
حاکمیت کارآمد
نقش عملکرد سازمانی با استفاده از فرآیندهای مدیریت ریسک [دوره 3، شماره 30، 1401]
-
حرفه ای گری
مربی گری حرفه ای و حفظ زندگی خانوادگی [دوره 3، شماره 31، 1401]
خ
-
خانواده درمانی
اثر بخشی خانواده درمانی کوتاه مدت ستیر بر ناگویی هیجانی و بلوغ عاطفی در زوجین متقاضی طلاق [دوره 3، شماره 34، 1401]
-
خودشکوفایی
بررسی ارتباط بین میزان سطح خود شکوفایی افراد در هرم عصبی –منطقی دیلتز با مبداء احساس های وجودی انسان (Core)و کاربرد آن در کوچینگ [دوره 3، شماره 32، 1401]
د
-
دانشآموزان
چگونه مربیگری می تواند تاثیر مثبتی در محیط های آموزشی بگذارد؟ [دوره 3، شماره 31، 1401]
-
درمان بیش فعالی
بررسی اختلال بیش فعالی و نقص توجه [دوره 3، شماره 28، 1401]
-
درمان بیش فعالی
بررسی اختلال بیش فعالی /نقض توجه [دوره 3، شماره 28، 1401]
-
دستیابی به هدف
مربیگری در مقیاس مناسب: بررسی اثربخشی مربیگری هوش مصنوعی [دوره 3، شماره 31، 1401]
-
دیجیتالیزیشن
ارائه یک مدل کسب و کار دیجیتال در صنعت گردشگری [دوره 3، شماره 27، 1401]
ر
-
رشد
رشد اقتصادی با استفاده از استراتژی اقیانوس آبی [دوره 3، شماره 35، 1401]
-
رشد اقتصادی
مکانیسم تاثیر شبکه جهانی اینترنت بر رشد اقتصادی کارآفرینی [دوره 3، شماره 25، 1401]
-
رشد اقتصادی
بررسی تاثیر کارآفرینی در تحولات اقتصادی کشور [دوره 3، شماره 33، 1401]
-
رشد مربی
بررسی نقش تجربه مربیگری و آموزش مربی بر آموزش مهارتهای درک شده زندگی مربیان [دوره 3، شماره 31، 1401]
-
رضایت شغلی
مدیریت اثربخش منابع انسانی در هتل های لوکس [دوره 3، شماره 27، 1401]
-
رضایتمندی مشتری
افزایش رضایتمندی مشتری با استفاده از راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 3، شماره 36، 1401]
-
رفتارهای ناگهانی
اختلال بیش فعالی [دوره 3، شماره 32، 1401]
-
رقابت مالیاتی
ریسک سرمایه گذاری مستقیم خارجی و رقابت های مالیاتی [دوره 3، شماره 34، 1401]
-
روابط سیاسی
بررسی مزایای مدیریت درآمد با استفاده از روابط سیاسی و اعمال یارانه دولتی [دوره 3، شماره 29، 1401]
-
ریسک کشور
ریسک سرمایه گذاری مستقیم خارجی و رقابت های مالیاتی [دوره 3، شماره 34، 1401]
ز
-
زنجیره مهارتهای زندگی
بررسی نقش تجربه مربیگری و آموزش مربی بر آموزش مهارتهای درک شده زندگی مربیان [دوره 3، شماره 31، 1401]
-
زوجین متقاضی طلاق
اثر بخشی خانواده درمانی کوتاه مدت ستیر بر ناگویی هیجانی و بلوغ عاطفی در زوجین متقاضی طلاق [دوره 3، شماره 34، 1401]
س
-
ساختار سازمانی
تأثیر فرهنگ و رفتار سازمانی بر اثربخشی سازمان ها [دوره 3، شماره 27، 1401]
-
سازگاری روانشناختی
مقایسه فشار مراقبتی، سازگاری روانشناختی و کیفیت زندگی در مادران کودکان دارای فلج مغزی و مادران کودکان عادی [دوره 3، شماره 28، 1401]
-
سازمان های چند ملیتی (MNEها)
استراتژی های مدیریت ریسک سازمان های بین المللی در اقتصادهای نوظهور [دوره 3، شماره 25، 1401]
-
سرمایه گذاری مستقیم خارجی
ریسک سرمایه گذاری مستقیم خارجی و رقابت های مالیاتی [دوره 3، شماره 34، 1401]
-
سیاست
اقتصاد سیاسی در بانکداری رابطه ای [دوره 3، شماره 28، 1401]
-
سیاستگذاری اقتصادی
رشد اقتصادی با استفاده از استراتژی اقیانوس آبی [دوره 3، شماره 35، 1401]
-
سیاست های اقتصادی
بررسی تاثیر کارآفرینی در تحولات اقتصادی کشور [دوره 3، شماره 33، 1401]
-
سیستم پشتیبانی تصمیم
اثر رویکرد و بینش موسس بر روی رشد مداوم در شرکت های کوچک و متوسط [دوره 3، شماره 29، 1401]
ش
-
شناخت درمانی
شناخت درمانی مبتنی بر ذهن اگاهی(MBCT) [دوره 3، شماره 29، 1401]
ص
-
صریح
بررسی نقش تجربه مربیگری و آموزش مربی بر آموزش مهارتهای درک شده زندگی مربیان [دوره 3، شماره 31، 1401]
-
صنعت گردشگری
ارائه یک مدل کسب و کار دیجیتال در صنعت گردشگری [دوره 3، شماره 27، 1401]
ع
-
عدم قطعیت
اثر رویکرد و بینش موسس بر روی رشد مداوم در شرکت های کوچک و متوسط [دوره 3، شماره 29، 1401]
-
عشق به برند
بازاریابی اینستاگرامی و تاثیر آن بر ارزش ویژه برند [دوره 3، شماره 35، 1401]
-
علائم بیش فعالی در کودکان
بررسی اختلال بیش فعالی و نقص توجه [دوره 3، شماره 28، 1401]
-
علائم بیش فعالی در کودکان
بررسی اختلال بیش فعالی /نقض توجه [دوره 3، شماره 28، 1401]
-
عملکرد سازمانی
نقش عملکرد سازمانی با استفاده از فرآیندهای مدیریت ریسک [دوره 3، شماره 30، 1401]
-
عملکرد مالی
بهبود عملکرد مالی استارتآپ ها از طریق پیاده سازی هوش تجاری [دوره 3، شماره 33، 1401]
ف
-
فرهنگ سازمانی
تأثیر فرهنگ و رفتار سازمانی بر اثربخشی سازمان ها [دوره 3، شماره 27، 1401]
-
فساد رانتی
بررسی اثرات سیستم رانتی و فساد اقتصادی بر ترافیک و آلودگی هوا از دیدگاه ان ال پی و کوچینگ [دوره 3، شماره 36، 1401]
-
فشار مراقبتی
مقایسه فشار مراقبتی، سازگاری روانشناختی و کیفیت زندگی در مادران کودکان دارای فلج مغزی و مادران کودکان عادی [دوره 3، شماره 28، 1401]
-
فلج مغزی
مقایسه فشار مراقبتی، سازگاری روانشناختی و کیفیت زندگی در مادران کودکان دارای فلج مغزی و مادران کودکان عادی [دوره 3، شماره 28، 1401]
-
فلج مغزی
واکاوی درک تجربه های زیسته پدرانِ فرزندان مبتلا به فلج مغزی: مطالعه ای پدیدارشناسانه بر تجربه ها و احساسات پدران این کودکان [دوره 3، شماره 28، 1401]
-
فناوری اطلاعات (IT)
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با استفاده از فناوری اطلاعات [دوره 3، شماره 35، 1401]
ق
-
قیمت گذاری بازاری
بررسی مزایای مدیریت درآمد با استفاده از روابط سیاسی و اعمال یارانه دولتی [دوره 3، شماره 29، 1401]
ک
-
کارآفرینی
مکانیسم تاثیر شبکه جهانی اینترنت بر رشد اقتصادی کارآفرینی [دوره 3، شماره 25، 1401]
-
کارآفرینی
بررسی تاثیر کارآفرینی در تحولات اقتصادی کشور [دوره 3، شماره 33، 1401]
-
کارآمدی
راهکارهای افزایش کارآمدی و اثربخشی بازار برای خانمها [دوره 3، شماره 26، 1401]
-
کاهش ریسک
استراتژی های مدیریت ریسک سازمان های بین المللی در اقتصادهای نوظهور [دوره 3، شماره 25، 1401]
-
کسب و کار
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با استفاده از فناوری اطلاعات [دوره 3، شماره 35، 1401]
-
کمپین بازاریابی
بازاریابی NFT : چگونگی استفاده از توکن های غیرقابل معاوضه در کمپین های تبلیغاتی [دوره 3، شماره 36، 1401]
-
کمی
بررسی نقش تجربه مربیگری و آموزش مربی بر آموزش مهارتهای درک شده زندگی مربیان [دوره 3، شماره 31، 1401]
-
کوچینگ
بررسی ارتباط بین میزان سطح خود شکوفایی افراد در هرم عصبی –منطقی دیلتز با مبداء احساس های وجودی انسان (Core)و کاربرد آن در کوچینگ [دوره 3، شماره 32، 1401]
-
کودکان
مروری بر اختلال های خواندن و نوشتن در کودکان [دوره 3، شماره 28، 1401]
-
کودکان
اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 3، شماره 32، 1401]
-
کیفیت تحول آفرین
توسعه و اعتبارسنجی کیفیت تحول آفرین در دانشگاه ها موسسات آموزش عالی [دوره 3، شماره 27، 1401]
-
کیفیت زندگی
مقایسه فشار مراقبتی، سازگاری روانشناختی و کیفیت زندگی در مادران کودکان دارای فلج مغزی و مادران کودکان عادی [دوره 3، شماره 28، 1401]
م
-
مبداء احساس های وجودی انسان
بررسی ارتباط بین میزان سطح خود شکوفایی افراد در هرم عصبی –منطقی دیلتز با مبداء احساس های وجودی انسان (Core)و کاربرد آن در کوچینگ [دوره 3، شماره 32، 1401]
-
متغیرهای متناظر
افزایش رضایتمندی مشتری با استفاده از راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 3، شماره 36، 1401]
-
مداخله سیاسی
اقتصاد سیاسی در بانکداری رابطه ای [دوره 3، شماره 28، 1401]
-
مدارس کسب و کار
توسعه و اعتبارسنجی کیفیت تحول آفرین در دانشگاه ها موسسات آموزش عالی [دوره 3، شماره 27، 1401]
-
مدل کسب و کار دیجیتال
ارائه یک مدل کسب و کار دیجیتال در صنعت گردشگری [دوره 3، شماره 27، 1401]
-
مدیران مستقل
ترکیب هیئت مدیره ، ساختار مالکیت و عملکرد شرکت [دوره 3، شماره 31، 1401]
-
مدیریت ارتباط با مشتری
افزایش رضایتمندی مشتری با استفاده از راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 3، شماره 36، 1401]
-
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با استفاده از فناوری اطلاعات [دوره 3، شماره 35، 1401]
-
مدیریت استراتژیک
آنالیز مدیریت و رهبری استراتژیک به منظور تحول سازمانی و افزایش مشارکت کارمندان [دوره 3، شماره 30، 1401]
-
مدیریت برند
ایجاد وفاداری به برند و ارزش ویژه برند از طریق پدیده OTT [دوره 3، شماره 34، 1401]
-
مدیریت درآمد
بررسی مزایای مدیریت درآمد با استفاده از روابط سیاسی و اعمال یارانه دولتی [دوره 3، شماره 29، 1401]
-
مدیریت ریسک سازمانی
نقش عملکرد سازمانی با استفاده از فرآیندهای مدیریت ریسک [دوره 3، شماره 30، 1401]
-
مدیریت منابع انسانی
مدیریت اثربخش منابع انسانی در هتل های لوکس [دوره 3، شماره 27، 1401]
-
مدیریت موجودی
اثر رویکرد و بینش موسس بر روی رشد مداوم در شرکت های کوچک و متوسط [دوره 3، شماره 29، 1401]
-
مربی چت بات
مربیگری در مقیاس مناسب: بررسی اثربخشی مربیگری هوش مصنوعی [دوره 3، شماره 31، 1401]
-
مربیگری
چگونه مربیگری می تواند تاثیر مثبتی در محیط های آموزشی بگذارد؟ [دوره 3، شماره 31، 1401]
-
مربیگری AI
مربیگری در مقیاس مناسب: بررسی اثربخشی مربیگری هوش مصنوعی [دوره 3، شماره 31، 1401]
-
مربیگری هوش مصنوعی
مربیگری در مقیاس مناسب: بررسی اثربخشی مربیگری هوش مصنوعی [دوره 3، شماره 31، 1401]
-
مشارکت در مسئولیتهای اجتماعی
نقش مسابقات و رویدادهای ورزشی به عنوان استراتژی مشارکت در مسئولیتهای اجتماعی (CSR) در سازمان ها [دوره 3، شماره 32، 1401]
-
مشارکت مشتری
مزایا، معایب مشارکت مشتری در استارتاپ ها برای خروج از چارچوبی که باید تسهیل شود [دوره 3، شماره 25، 1401]
-
مشتری مداری
راهکارهای افزایش کارآمدی و اثربخشی بازار برای خانمها [دوره 3، شماره 26، 1401]
-
معلمان
چگونه مربیگری می تواند تاثیر مثبتی در محیط های آموزشی بگذارد؟ [دوره 3، شماره 31، 1401]
-
منابع مالی
مکانیسم تاثیر شبکه جهانی اینترنت بر رشد اقتصادی کارآفرینی [دوره 3، شماره 25، 1401]
-
مهارتهای روانشناسی عصبی کلامی و مربیگری
بررسی اثرات سیستم رانتی و فساد اقتصادی بر ترافیک و آلودگی هوا از دیدگاه ان ال پی و کوچینگ [دوره 3، شماره 36، 1401]
-
موسسات آموزش عالی
توسعه و اعتبارسنجی کیفیت تحول آفرین در دانشگاه ها موسسات آموزش عالی [دوره 3، شماره 27، 1401]
-
میزبانی ویدئویی با پرداخت حق اشتراک (SVOD)
ایجاد وفاداری به برند و ارزش ویژه برند از طریق پدیده OTT [دوره 3، شماره 34، 1401]
ن
-
ناگویی هیجانی
اثر بخشی خانواده درمانی کوتاه مدت ستیر بر ناگویی هیجانی و بلوغ عاطفی در زوجین متقاضی طلاق [دوره 3، شماره 34، 1401]
-
نوآوری
رشد اقتصادی با استفاده از استراتژی اقیانوس آبی [دوره 3، شماره 35، 1401]
و
-
ورزش
بررسی نقش تجربه مربیگری و آموزش مربی بر آموزش مهارتهای درک شده زندگی مربیان [دوره 3، شماره 31، 1401]
-
ورزش حرفه ای
مربی گری حرفه ای و حفظ زندگی خانوادگی [دوره 3، شماره 31، 1401]
ه
-
هتل لوکس
مدیریت اثربخش منابع انسانی در هتل های لوکس [دوره 3، شماره 27، 1401]
-
هرم دیلتز
بررسی ارتباط بین میزان سطح خود شکوفایی افراد در هرم عصبی –منطقی دیلتز با مبداء احساس های وجودی انسان (Core)و کاربرد آن در کوچینگ [دوره 3، شماره 32، 1401]
-
همگرایی جنسیتی
راهکارهای افزایش کارآمدی و اثربخشی بازار برای خانمها [دوره 3، شماره 26، 1401]
-
هوش تجاری
بهبود عملکرد مالی استارتآپ ها از طریق پیاده سازی هوش تجاری [دوره 3، شماره 33، 1401]
-
هوش هیجانی
تأثیر فرهنگ و رفتار سازمانی بر اثربخشی سازمان ها [دوره 3، شماره 27، 1401]
ی
-
یادگیری شبکه
بهبود عملکرد مالی استارتآپ ها از طریق پیاده سازی هوش تجاری [دوره 3، شماره 33، 1401]
-
یارانه دولتی
بررسی مزایای مدیریت درآمد با استفاده از روابط سیاسی و اعمال یارانه دولتی [دوره 3، شماره 29، 1401]